AVACampagne ontwerp - Maak van Pijn een Punt

Services
Identiteit, campagneontwerp, content design

Client
AVA

Maak van Pijn een Punt

Ava is een organisatie die opkomt voor de belangen van vrouwen rondom abortus en anticonceptie. Ava wil de cijfers op tafel krijgen: hoeveel procent van de ongeveer één miljoen Nederlandse vrouwen die een spiraal heeft, ervaart extreme pijn tijdens en ná het plaatsen? En hoeveel kiezen al helemaal geen spiraal uit angst voor deze pijn? Met deze gegevens wil stichting Ava het gesprek met artsen aangaan en zorgen voor betere pijnbestrijding. Ava startte een crowdfunding om Ipsos gedegen onderzoek te laten doen, dit vroeg om een krachtig campagneontwerp dat online kon worden gedeeld en op social media.

Om zoveel mogelijk betrokkenheid te creëren, maakte ik een overlay zodat iedereen met hun eigen foto op social media de boodschap kon delen.

Samen iets moois maken?

Het is mijn missie om visueel te vertalen waar jij voor leeft, zodat je echt impact kan maken.

Let's chat