Zero SensesBalans als uitgangspunt voor een nieuwe visuele identiteit

Balans als uitgangspunt voor een nieuwe visuele identiteit

Services
Merk identiteit, branding, website ontwerp 

Client
Zero Senses

Mensen met een sterk ontwikkelde intuïtie hebben vaak de superkracht om betere beslissingen te maken. Het zorgt voor bewustere perceptie, het ankert ons verleden en geeft helderheid. Zero Senses nodigt natuurlijke leiders uit om hun intuïtie te cultiveren met als doel autonome, betere beslissingen te maken. De crux van de Zero Senses methode: de juiste balans vinden tussen ratio en emotie. 

UitdagingEen visuele taal vinden voor de waarden balans, intuïtie en evenwicht die CEO’s aanspreekt. 
OplossingIk heb een eigen lettertype ontwikkeld, zodat er een evenwichtig logo kon ontstaan. Het zachte kleurenpalet zorgt daarbij voor een sereen karakter. De identiteit straalt helderheid en balans uit en leent zich zowel voor online als offline items. 
Resultaat Zero Senses kan zich met deze nieuwe identiteit eindelijk profileren als hét bureau voor CEO’s en leiders die hun intuïtie willen inzetten als tool om knopen door te hakken.

Samen iets moois maken?

Het is mijn missie om visueel te vertalen waar jij voor leeft, zodat je echt impact kan maken.

Let's chat